Известие

Collapse
No announcement yet.

Странно виене при 147 1.6 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колега, тези коли се зацепват само и единствено с пети за зацепване. Смени майстора за да недоосере нещата. А иначе за питането ти за вариатора - на вала откъм купето е.
    156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Te това вече си е пишман работа. А МАЙСТОРЪТ виде ли дал има обелезано как стои шайбето спремо вариатрото, ми е интересе на мен?
      Ей бе ти верно си голем вредител - що ебаваш човека така гнусно
      AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
        Ей бе ти верно си голем вредител - що ебаваш човека така гнусно
        Караш Алфа - не може да не знаеш Български!!! И на кой съм навредил? Само на философи като теб сигурно
        Last edited by NightRider; d.m.y г., 22:26. Основание: Уточнение
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #34
          и моита има леко виене от както съм я взел вече 2 години няма проблеми

          Comment


          • #35
            днес майстора отхлаби ремъка и виенето почти изчезна, в движение не се чува,само на място се долавя едва едва, но вече според мен вече е нормално. А за тракането взехме добавка за почистване на двигателя и я сипахме в старото масло,въпреки че бе много добро и на около 5000км мисля,че беше 10в60, сипахме добавката на загрят на 65градуса двигател,оставихме колата да поработи 20-тина мин. с нея и тракането изчезна и колата забръмча като пчеличка, сменихме маслото със селения 10в40 и филтара за около 100лв. всичко и като я запалихме,като чели пак притрякваше като бе изтинала докато я бяхме оставили да се изцеди старото масло, като стигна 90градуса на място отихна, после я оставих малко и я запалих и сочеше около 70 градуса температура и пак работеше идеално. Дано всичко вече да е наред.
            П.С. Ремъка го свали и го сложи без въпросните пети а по белези които си бе направил майстора, но според мен няма никакъв проблем,превъртя го с ключ 4 оборота преди да запалим и колара си запали без проблем. Какви са признаците на не добре зацепен ремък, не би ли трябвало да не пали добре,да мени обороти да не върви и да чукат клапани евентуално. Ако това дрънчене което се чуваше е било от недобре зацепен ремък,не би трябвало да изчезне като загрее двигателя,а тук изчезна напълно.

            Comment


            • #36
              колега надявам се наистина да сте зацепили ремъка макар и това да е невъзможно без пети за тези двигатели а относно клапаните за хидравличните повдигачи каквито са твоите е нормално след 70-80000 километра да тракат докато температурата на двигателя не достигне 80-85 градуса и след това отихват но на тези километри е вероятно да имаш и шум от вариатора които не би трябвало да те притеснява това не оказва толкова голяма разлика в вурвенето на колата както твърдят много маистори които ги интересува само как да ти вземят парите за ненуйен ремонт и все пак ако нчкои ден имаш път към пловдив на драго сърце бих ти зацепил ремъка с пети напълно БЕЗПЛАТНО
              147 1.8 twin spark

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от zatopol Покажи съобщение
                колега надявам се наистина да сте зацепили ремъка макар и това да е невъзможно без пети за тези двигатели а относно клапаните за хидравличните повдигачи каквито са твоите е нормално след 70-80000 километра да тракат докато температурата на двигателя не достигне 80-85 градуса и след това отихват но на тези километри е вероятно да имаш и шум от вариатора които не би трябвало да те притеснява това не оказва толкова голяма разлика в вурвенето на колата както твърдят много маистори които ги интересува само как да ти вземят парите за ненуйен ремонт и все пак ако нчкои ден имаш път към пловдив на драго сърце бих ти зацепил ремъка с пети напълно БЕЗПЛАТНО
                Супер си колега, навярно няма да имам път към Пловдив но искренно ти благодаря явно са останали светни хора в тази държава. А може ли да попитам защо неможе да се зацепи без тези пети, майстора който ми е познат и от преди ме увери,че като си е на белезите няма какво да сгреши и наистина според мен е добре, то да се е отразило на вървенето най-малко ако не е зацепен добре според мен. А колата е на двестатина хил. км и незнам преди сменяни ли са повдигачи и вариатор, чукането на студен двигател със тяхната смяна ли само може да се оправи. А и дали само не сасипах хубавото масло което със сигурност е било истинско и на около 5000км. щом е нормално студена да потраква, защото откакто я бях купил само градско съм я карал и не ми е загрявала на 90 градуса в студеното време до сега

                Comment


                • #38
                  Маняци днес установих,че като натисна съединителя и виенето се увеличава и с натиснат съединител като подавам газ свири по-силно, а иначе нито ми боксува,отделя най долу и работи нормално, каква ли да е причината.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от sussy7 Покажи съобщение
                    Маняци днес установих,че като натисна съединителя и виенето се увеличава и с натиснат съединител като подавам газ свири по-силно, а иначе нито ми боксува,отделя най долу и работи нормално, каква ли да е причината.
                    Заминава си лагера на съединителя
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от sussy7 Покажи съобщение
                      Маняци днес установих,че като натисна съединителя и виенето се увеличава и с натиснат съединител като подавам газ свири по-силно, а иначе нито ми боксува,отделя най долу и работи нормално, каква ли да е причината.
                      Лагерът на лагер помпата (една ми остана). А ако ти отделя най-долу не е добре
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Лагерът на лагер помпата (една ми остана). А ако ти отделя най-долу не е добре
                        Колега според мен като отделя горе съединителя не е добре и си заминава, а като ми отделя малко под средата си е много добре, а това виене изчезна вчера при по-продължително каране,но като пренощува навън на студено и пак се появи. Видях в друга твоя тема преди малко за отстраняване на проблема с компресор но не е описано какво точно трябва да се направи, ако може опиши подробно каде се надува с компресор за да излезе тази мръсотия.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от sussy7 Покажи съобщение
                          Колега според мен като отделя горе съединителя не е добре и си заминава, а като ми отделя малко под средата си е много добре, а това виене изчезна вчера при по-продължително каране,но като пренощува навън на студено и пак се появи. Видях в друга твоя тема преди малко за отстраняване на проблема с компресор но не е описано какво точно трябва да се направи, ако може опиши подробно каде се надува с компресор за да излезе тази мръсотия.
                          Вече съм описал там.
                          Колкото до това къде е добре да отделя - гледам Бобо е тук и той ще каже най-добре. Аз не съм толкова навътре по тая част
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Вече съм описал там.
                            Колкото до това къде е добре да отделя - гледам Бобо е тук и той ще каже най-добре. Аз не съм толкова навътре по тая част
                            Нищо не си описал в другата тема щото и нищо не си постигнал с компресора
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Нищо не си описал в другата тема щото и нищо не си постигнал с компресора
                              Издухах мръсотия колкото можах, че беше пълно не знам откъде
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Издухах мръсотия колкото можах, че беше пълно не знам откъде
                                Съвсем нормално е феродовия диск като се износва произвежда фин прах
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X